popup image ارسال رایگان
ارسال رایگان
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
کالای تقلبی در کمین است | مراقب باشید

با توجه به این موضوع که در حال حاضر تعداد کالاهای غیر اصل درمورد هر برندی در بازار بسیار زیاد است، باید با دقت و حساسیت بیشتری اصالت کالا را بررسی کرده تا با همکاری یکدیگر فضای رقابتی سالم و مطمئنی را برای مشتریان فراهم کنیم.

امروز خواستم یکی از کالاهای تقلبی کرکماز که توسط فروشگاه ها و یا سایت های اینترنتی فروخته میشه رو بهتون معرفی کنم

✅ اگر محصولی از نظر جعبه، بسته‌بندی، جنس، کیفیت و … با کالای اصلی که توسط مراکز مورد تایید مانند (سایت اصلی برند یا شرکت‌های وارد کننده‌ی قانونی) که کالاهای اصل را به‌فروش می‌رسانند، مغایرت داشته باشد، کالا باعنوان “غیراصل” شناخته می‌شود.

❌ این کالایی که در تصویر میبینید با کد mh065 فروخته میشود که همچنین کدی در گروه تولیدی شرکت کرکماز وجود ندارد

✅ تمام کدهای کالاهای کرکماز با حرف انگلیسی A شروع میشوند و جهت اطمینان از اصالت کالا در سایت شرکت کرکماز قابل رویت هستند

✅ با بررسی جعبه و فیزیک کالا و کیفیت آن می‌توان به اصالت محصول پی‌برد.

✅ در خصوص بسیاری از محصولات با بررسی و مقایسه‌ی قیمت جهانی این محصولات به شما کمک خواهد کرد تا از اصالت کالای مورد نظر اطمینان پیدا کنید.

برای نمونه: هدفون بی‌سیم سامسونگ Level U که در سایت سامسونگ با قیمت ۳۰ دلار قیمت‌گذاری شده است اگر در ایران کمتر از این قیمت به ریال قیمت‌گذاری شود غیر منطقی است.

✅ در برخی از گروه‌های کالایی اگر کالا با گارانتی مورد تایید مربوطه به‌فروش برسد، می‌توان از اصالت کالا اطمینان داشت

به‌طور مثال: در گروه لوازم خانگی برند کرکماز اگر با گارانتی برلیان چابهار که گارانتی مورد تایید است به‌فروش برسد می‌توان از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کرد.

یک فروشگاه معتبر یا فروشنده‌‌ی خوب فقط به‌فروش محصول فکر نمی‌کند بلکه به‌دست آوردن اعتماد مشتری یکی از اصول مهمی است که در هر کسب‌و‌کار و پیشه‌ای اهمیت دارد.

مشاوره و پشتیبانی